onsdag den 24. september 2008

Garnreol

Jeg havde set nogle ophæng i plastic - tænkte de må kunne bruges til at opbevare mit strikkegarn - købte 2 stk. men det var jo alt for lidt - fik 2 mere - for at få det til at virke ordentlig måtte de første tømmes - det blev gjort og det hele fyldt op - der var stadig for lidt plads - købte 2 mere nu kunne det hele næsten være der - da alt var på plads hørtes en mærkelig lyd så var det for tungt krogene det var hængt op på røg ned fra loftet - så blev alt tømt endnu engang - der blev sat rawplugs op og forfra igen - men da det hele faldt ned begyndte plasticen så småt at gå i stykker - det hænger endnu men hvor længe. - Nu skal vi vist til at lede i genbrug efter noget reol der kan bruges!!
Jeg har et Gæsteværelse/Syværelse hvor opbevaringen finder sted - det var ellers dejligt at få overblik over det hele.

1 kommentar:

Amelie sagde ...

Jeg proever at forstille mig dine palstikdimser til garnet. Men ???? Reoler kan jeg bedre forestille mig. Jeg skal lige til at strikke de smaa babysokker, som du har her paa siden. Den facon har altid vaeret god. Hilsen Amelie