søndag den 27. juli 2008

Rosa babytrøje



Hvis oldebarnet eventuelt bliver en pige:

6 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Hvor er den fin, jeg glæder mig også til det bliver min tur til at få børnebørn, så skal der strikkes småt. Jeg har tyvstartet lidt, men det gemmer jeg ;-)) man ved jo aldrig hvornår det sker, så er det godt at være på forkant ;-))

Anonym sagde ...

Hei!
Takk for varsel...men hvis jeg besøker min blogg som en ukjent utenfra, så er alle bilder på plass!
Så da vet jeg ikke hva feilen kan være? Så mange flotte sokker det var her hos deg, og nydelig rosa jakke. Snart kommer det to nye barnebarn her, jeg gleder meg!!!
Ha en fortsatt fin høst.

Fred sagde ...

Det er smukt!
J'aime !!!

Eva Høeg sagde ...

Kære Alice....mon du stadig har opskriften på den rosa babytrøje - jeg er ganske forelsket i den, er sikker på den vil klæde mit yngste barnebarn Marie. Venlig hilsen Eva

Anonym sagde ...

Hejsa.
Kom lige forbi din blog og så denne dejlige babytrøje. Er det muligt du kan fortælle mig hvor du har købt mønsteret, da jeg også har lyst til at strikke den til en barselsgave.
Mvh Eva Pedersen

Dorit sagde ...

Denne trøje MÅ jeg har lavet til det kommende barnebarn .... hvor finder jeg en opskrift ?
Hilsen Dorit